Resultaten 1 tot 20 van de 20
    Lid Array
    YouPoints
    0
    Maak kans op gratis Wii Remotes, een Wii Wheel, Xenoblade Chronicles en nog veel meer!

Op 21 september 2009 startte Nintendo wereldwijd met de promotie-actie Wii Verbindingshulp. Iedereen die sinds die dag voor het eerst met zijn Wii op internet gaat met hulp van een Verbindingshelper, kan gratis 500 Wii Points ontvangen. Met deze Wii Points kan je in het Wii Winkelkanaal direct spelletjes kopen (zoals originele Nintendo 8-bit NES of Super Nintendo spellen)!

Let op: om in de eerste maand dat je Wii online is in aanmerking te komen voor 500 Wii Points, moet je iemand als Verbindingshelper registreren. Als jij mij registreert en ik jou registreer, dan krijg je meteen 500 Wii Points!

Wat moet je hiervoor doen?

• Ga eerst naar het Wii Winkelkanaal

Je ziet daar op de welkomstpagina een icoontje met ‘Verbindingshulp’

Als je hierop klikt, zie je twee andere icoontjes: ‘Hulp gegeven’ en ‘Hulp gekregen’. Klik op het icoontje ‘Hulp gekregen'

Er wordt je dan gevraagd het Wii-nummer in te voeren van je Verbindingshelper. Dat is mijn Wii-nummer: 4265 4993 0412 4010

Je kan dit alleen doen binnen 30 dagen nadat je voor de eerste keer het Wii Winkelkanaal hebt gebruikt!

Vul daarna een korte vragenlijst van Nintendo in (antwoorden zijn niet van belang)

Stuur mij vervolgens een e-mail (naar arnold _ lup (a) hotmail . com) met daarin jouw Wii-nummer. Dit kan je op de volgende manier vinden: Start je Wii op en wacht tot je het startmenu ziet. Klik dan op de envelop rechtsonder in beeld. Klik vervolgens op nieuw bericht en daarna op adresboek. Het nummer dat je naar mij moet e-mailen, staat dan in beeld

Zodra ik dan jouw nummer heb geregistreerd, ontvang je binnen enkele tellen 500 Wii Points in het Wii Winkelkanaal. Je kan daarmee meteen een leuk spel kopen

Succes en snelheid gegarandeerd; want niet voor niets....
    Mensen geholpen: 14/20 (20 is het maximale aantal mensen dat ik kan helpen)

Onder de mensen die via mij hun Wii registreren en zodoende zichzelf en mij aan 500 Wii Points helpen, verloot ik vier verschillende prijzenpakketten:

• Prijs 1: een set van twee witte Wii Remotes en een wit Wii Wheel

Prijs 2: een set van zes tweedehands Wii spellen, waaronder Big Brain Academy for Wii, Teenage Mutant Ninja Turtles Smash Up en FIFA 12 (stuur een bericht voor de rest)

Prijs 3: het spel Xenoblade Chronicles, nieuw in plastic, vergezeld van drie grote posters met illustraties uit het spel; het avonturenspel behoort tot de beste spellen voor de Wii volgens veel gamerecensenten

Prijs 4: het Nintendo DS-spel Youda: The Curse of the Amsterdam Diamond, nieuw in plastic
    Laatst gewijzigd door Arnold1981; 28-03-12 om 19:30. Reden: weer iemand geholpen, nog 6 mensen gezocht!

Lid Array
    YouPoints
    1539
    Succes en snelheid gegarandeerd, maar je hebt wel nog maar vijf van de twintig mensen kunnen helpen?

Lid Array
    YouPoints
    0
    Origineel gepost door Robbert.
    Succes en snelheid gegarandeerd, maar je hebt wel nog maar vijf van de twintig mensen kunnen helpen?
    Het ligt anders: in totaal kun je als Wii Verbindingshelper 20 mensen helpen. Tot nu toe heb ik er 5 geholpen. Vandaar.

Anders zou ik het niet durven beweren

Lid Array
    YouPoints
    0
    Helaas hebben twee mensen mij geregistreerd als Verbindingshelper, zonder me hun volledige Wii-nummer te laten weten! Zo komen de punten voor ons beiden te vervallen.

De Wii-nummers eindigen op 9984 (kan nog tot 1 september!) en op 6934 (kan nog tot 15 september!).

Lid Array
    YouPoints
    0
    Even de originele post aangepast!

Lid Array
    YouPoints
    0
    [edit]
    Laatst gewijzigd door Arnold1981; 24-03-12 om 08:28.

Lid Array
    YouPoints
    0
    [edit]
    Laatst gewijzigd door Arnold1981; 24-03-12 om 08:28.

Lid Array
    YouPoints
    1163
    Krijg jij per persoon, die jou nr gebruikt, 500 punten? Tevens wat krijg jij als de teller op 20 staat? Wat ik me dus afvraag is waarom zou je 4, best grote/dure, prijzen weg gaan geven als je alleen 20x 500 punten krijgt... en die dingen kosten jou niks en die prijzen dus wel...

Lid Array
    YouPoints
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frank Bekijk berichten
    Krijg jij per persoon, die jou nr gebruikt, 500 punten? Tevens wat krijg jij als de teller op 20 staat? Wat ik me dus afvraag is waarom zou je 4, best grote/dure, prijzen weg gaan geven als je alleen 20x 500 punten krijgt... en die dingen kosten jou niks en die prijzen dus wel...
    Yep, ik krijg 500 Wii Points per keer en elk persoon dat zich op die manier laat registreren dus ook. Verder kan ik, zodra de teller op 20 staat, alle NES, SNES en N64-spellen uit de Virtual Console gratis downloaden. Daar heb ik best wat prijzen voor over

rechten der rechten Array
    YouPoints
    10
    Misschien leuk als we dit aanbieden voor elk lid, zo kunnen we op elkaars links klikken en punten ontvangen

Lid Array
    YouPoints
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael Bekijk berichten
    Misschien leuk als we dit aanbieden voor elk lid, zo kunnen we op elkaars links klikken en punten ontvangen
    Ik heb daar wel over nagedacht. Je zou deze Nintendo-actie natuurlijk kunnen omvormen tot een soort piramide-spel: de eerste persoon mag 2 mensen registreren, deze zoeken per persoon ook 2 mensen op die de eerste persoon registreren, deze ook weer, etc. etc. En dan stuur je zo'n lijst mee dat bij de vierde stap ofzo de Wii-code van de nummer 2 op de lijst wordt geregistreerd, omdat de eerste persoon dan al genoeg heeft. Maaaaarrrr... deze hele vlieger gaat pas op als mensen net een nieuwe Wii hebben en nog geen 30 dagen daarmee online zijn. En die mensen zijn lastig te vinden, maar ik hou me natuurlijk van harte aanbevolen

Lid Array
    YouPoints
    0
    Ik heb het eenvoudiger gemaakt! Haha! Je kan nu op deze pagina (I know, het lijkt een fishy linkje, maar het werkt gewoon normaal en is uitgebreid gecheckt op trojans en malware enzo... er zit niks) jezelf bij mij registreren: http://wii.cooltre.com/?r=zp6q

Mail me daarna nog wel even om kans te maken op de prijzen!

Lid Array
    YouPoints
    0
    en het werkt ook snel! weer iemand geholpen! nu nog 6 te gaan!

Lid Array
    YouPoints
    0
    en nu nog 5!!

Lid Array
    YouPoints
    0
    nog 4!

Lid Array
    YouPoints
    0
    En weer iemand erbij! Nog 3 mensen maken kans op de prijzen! Mocht je geinteresseerd zijn... hurry up!

Lid Array
    YouPoints
    0
    goede dag vandaag... nog iemand erbij!

nog 2 kansen op de prijzen

Lid Array
    YouPoints
    0
    Oke dan! Op zoek naar de laatste persoon! Zojuist weer iemand geholpen!

Lid Array
    YouPoints
    0
    Hehe! DONE!

Lid Array
    YouPoints
    1539
    Zeg Arnold, zou je op willen rotten?

Onderwerp Informatie

Gebruikers die zit Onderwerp aan het lezen zijn

Er zijn momenteel 1 gebruikers dit onderwerp aan het lezen. (0 leden en 1 gasten)

Forumrechten